Monday 23 December 2013

Cuit-cuit Kerana Dia Aku Relakan..

Kerana dia aku rela kan. ..

assalamualaikum semua...sedikit selingan tentang projek baru saya...
nanti ada masa saya akan update sinopsis...

Sedikit.petikkan....
Qinthara-"aku rela terluka demi melihat insan2 di sekeliling ku bahagia"
Aku akan terus tersenyum..meskipun hati ini terluka..berkali terluka. .berulang kali diri ini dikecewakan. .aku rela..asalkan senyuman itu. Menjadi.milikmu

Taufiq-" dari awal kau sepatutnya sedar..aku dan kau tak.mungkin bersatu..Jangan. mimpi kau ada tempat dalam hati.aku..Jangan pernah bermimpi.kau akan bahagia"

Nur.Aisha-" kalau saya pergi dulu. .saya amanahkan Taufiq untuk awak berjanjilah teman..bahagiakan dia"

Aryan zarith-"saya tahu. .saya tak.mungkin ada ruang.dihati.awak Qint..saya rela. Lepaskan awak demi dia..kalau.lah diizinkan ALLAH
.saya rela kesakitan itu berpindah.pada.saya.cuma.izinkan.saya.untuk terus mencintai.awak...
Kerana.awak.insan.paling.istimewa dihati saya..izinkan saya
Untuk terus bermimpi tentang.kenangan. manis kita

No comments:

Post a Comment